יום ראשון, 17 בספטמבר 2017

סדרת הטלכרט הכשר

במאי 2009 יצאה בזק עם בשורה למגזר החרדי, השקת טלכרט כשר כדוגמת הטלפון הכשר השקת בזקכרט כשר וכן הכנסת 300 טלפונים ציבוריים מסוג"טלפון ציבורי זהב" והיה גם ביקורת על המהלך


במאי 2009 יצאה בזק עם בשורה: בזק ממשיכה את המהפכה הכשרה.
הנפקת כרטיסי טלכרט ושירות בזכרט כשרים הכרטיסים מאושרים ומפוקחים ע"י וועדת הרבנים לענייני תקשורת כאשר הם כשרים החוסמים תכנים שאין דעת חכמים נוחה מהם
רן גוראון: "הכרטיסים הכשרים הינם חלק ממגוון המוצרים שמציעה בזק לשומרי התורה והמצוות המעוניינים לתקשר עם סביבתם באמצעים המתקדמים ביותר וללא חשש מפגיעה באורח חייהם"
הרב חיים לאנג: "הוועדה מודה לבזק על כי נענתה לפניות ציבור ההורים והמחנכים ואפשרה לבני המשפחה להתקשר כשר גם מחוץ לבית"
המהלך מלווה בקמפיין פרסומי תחת הכותרת, "מתגעגע הביתה? תתכשר!", באמצעות משרד הפרסום אפיקים.
הקמפיין


כרטיסי הטלכרט הכשרים מופעלים באמצעות מספר גישה וקוד חיוג אישי ומאפשרים חיוג מטלפון ציבורי בלבד בתוך הארץ ומהארץ לחו"ל. התשלום עבור כרטיס הטלכרט יתבצע בעת רכישת הכרטיס בהתאם למספר היחידות שבחר הצרכן. לעומתו, כרטיס הבזקכרט הכשר מאפשר חיוג מכל קו בזק או טלפון ציבורי כאשר החיוב מתבצע באמצעות כרטיס אשראי או באמצעות חשבון הטלפון. החיוב עבור השימוש בכרטיס לא כולל תשלום חודשי או התחייבות למינימום שיחות ויתבצע רק על פי מספר השיחות שיבצע המשתמש. בכרטיס הבזקכרט ניתן להשתמש גם בעת השהייה בחו"ל. הכרטיסים הכשרים החדשים מותגו באופן המותאם להווי הבית היהודי ושניהם נושאים את חותמת וועדת הרבנים.

בתוך כך, ממשיכה בזק לענות על צרכי המגזר והוסיפה כ - 300 טלפונים ציבוריים במספר רב של ישיבות -"טלפון ציבורי זהב". מדובר בפיתוח טכנולוגי מיוחד של בזק עבור ישיבות ואולפנות, המתאים לשיחות בכרטיסי החיוג הכשרים.

לרגל ההשקה החגיגית, יוצאת בזק במבצע: רוכשים טלכרט כשר (בכל סכום) ומקבלים קופון בסך 100 שקל מתנה לרכישה ברשת אופטיקנה.
השקה זו הינה המשך למהפכת התקשורת הכשרה של בזק. כזכור, תחילתה של המהפכה התרחשה לפני כשנה וחצי עם השקתו של השירות "קו ונקי", אשר נועד לחסום גישה לתכנים שאינם הולמים את ציבור שומרי תורה ומצוות. עד היום מחוברים לשירות "קו ונקי" אלפים רבים של לקוחות בזק.

רן גוראון סמנכ"ל השיווק של בזק אומר כי, "בזק היא חברת התקשורת המרכזית והגדולה בישראל, וככזאת היא שמה דגש לשירות כלל מגזרי האוכלוסייה, וזאת באמצעות פיתוח שירותים מתקדמים וייחודיים המותאמים לצרכי הלקוחות. הכרטיסים הכשרים הינם חלק ממגוון המוצרים שמציעה בזק לשומרי התורה והמצוות המעוניינים לתקשר עם סביבתם באמצעים המתקדמים ביותר וללא חשש מפגיעה באורח חייהם. בזק אינה מתערבת בשיקולי חסימת היעדים, וכמובן שהיא דואגת לספק שירות ברמה הגבוהה ביותר. בכל מקום בו האוכלוסייה החרדית תזדקק לשירותי תקשורת ייחודיים בזק תהיה שם כדי להציע אותם".
נציג ועדת הרבנים לענייני תקשורת הרב חיים לאנג אומר כי, "ועדת הרבנים הביעה את שביעות רצונה מהכרטיסים הכשרים המותאמים לצרכי המגזר. הוועדה מציינת לשבח את שיתוף הפעולה ואת הקשר של בזק עם המגזר החרדי באמצעות וועדת הרבנים. אין ספק כי השקת כרטיסי החיוג הכשרים מהווה חוליה נוספת בשרשרת הפעילויות שנוקטת חברת בזק לטובת המגזר. הוועדה מודה לבזק על כי נענתה לפניות ציבור ההורים והמחנכים ואפשרה לבני המשפחה להתקשר כשר גם מחוץ לבית".
הכרטיסים החדשים משווקים למגזר החרדי ללא עלות נוספת ומחירם הוא:
20 יחידות – 12 שקלים, 50 יחידות – 26.5 שקלים, 120 יחידות -56 שקלים, 240 יחידות – 110שקלים. את הטלכרט הכשר ניתן להשיג ברשת חנויות בזק, בסניפים נבחרים של דואר ישראל ובנקודות הפצה נוספות.
מחיר דקת שיחה בחיוג מבזקכרט הינו 15 אג' בכל שעות היום ללא דמי הצטרפות או כל עלות נוספת. להצטרפות לשירות הבזקכרט כשר: 1800-500-500.

השגנו תיעוד לחלק מכרטיסי הטלכרט





*חלק מהכרטיסים לא מופיעים, שיגיעו לידנו נפרסמם בע"ה

בחלק מהמגזר החרדי התייחסו בזלזול לקמפיין "נראה שמישהו מוועדת הרבנים מנסה לעשות סיבוב על בזק" כאשר כולם יודעים שמוצר זה לא רלוונטי כאשר קיימים כבר פלאפונים כשרים בעולם הישיבות בנוסף הסינון הזה לא באמת נחוץ כאשר קיימים טלפונים ציבוריים וטלכרטים רגילים תחת כל עץ רענן.
עוד ביקורת תמצאו בטור זה: 'הטלכרט' – סיפור החייאה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה